2020-04-16 Klára Mercz

Webinar és tapasztalatcsere – az IFUA Horváth & Partners, valamint a Menedzsment és Controlling Egyesület közös rendezvénye

Sorozatunk 2. részében szakértőkkel és vállalatvezetőkkel áttekintjük a tennivalókat a cég működésének stabilizálásában.

Időpont: 2020. április 21. kedd, 17:00-18:15

Előadók:

  • Kanda Gábor, beszerzési vezető, Knorr Bremse Vasúti Járműrendszerek Hungária Kft.
  • Kovács László, egészségügyi menedzsment szakértő, IFUA Horváth & Partners
  • Dr. Pleszkáts Tibor ügyvéd, Pleszkáts Ügyvédi Iroda
  • Radó István, az MCE elnöke, az IFUA Horváth & Partners CFO-ja
  • Dr. Reszegi László, a Gránit Csiszolószerszámgyártó Kft. egyik befektetője, a Budapesti Corvinus Egyetem címzetes egyetemi tanára
  • Werle Zoltán, beszerzési és logisztikai szakértő, IFUA Horváth & Partners

Fő kérdések:

  • Vajon meddig tart a rendkívüli helyzet? Mi a legvalószínűbb forgatókönyv a korlátozások feloldására?
  • Melyek azok a stabilizációs intézkedések, amelyek nem maradhatnak el a cég életéből?
  • Mit mond a jogász a csökkentett munkaidős foglalkoztatás támogatásának lehetőségeiről?
  • Hogyan készüljünk fel az ellátási lánc és a termelés kockázatainak kezelésére?
  • Hogyan alakítsuk át az együttműködést és a belső kommunikációt ebben az időszakban?
  • A jövő már nem lesz az, ami eddig volt. Mi változik, mit változtassunk és miben változzunk?

A webináron résztvevők a chatfalon kérdéseket tehetnek fel az előadóknak. A hatékony kommunikációról moderátor gondoskodik.

A webináron történő részvétel díjmentes, előzetes regisztrációhoz kötött. Jelentkezés online lehetséges a linkre kattintva.

Határidő a jelentkezéshez: 2020. április 21. kedd, 13:00 óra

A jelentkezők e-mailben és naptárfoglalóban fogják megkapni a bejelentkezési linket és a technikai információkat.